Ruilen en Retouren

Verzendingen NL & BE

Wij bieden kosteloze verzending voor al onze zendingen aan.
Indien de door u bestelde producten voorradig zijn, bieden we een leveringstermijn aan van 3 - 5 werkdagen.
Voor producten die niet op voorraad zijn, kan de leveringstermijn oplopen tot 7 - 12 werkdagen.

Retourbeleid

Wij hechten grote waarde aan jouw tevredenheid en hebben dit als voornaamste prioriteit gesteld.
Mocht je toch niet tevreden zijn met jouw aankoop, is het mogelijk om de betreffende artikelen binnen een periode van 14 dagen na ontvangst te retourneren.

Volg hierbij de onderstaande stappen om een correcte afhandeling te waarborgen:

  • Vul het retourformulier zorgvuldig in, waarbij je ervoor zorgt dat alle aangevraagde informatie nauwkeurig is vermeld.
  • Zorg ervoor dat het retourformulier volledig en correct is ingevuld om een ongehinderd verloop van de retourprocedure te garanderen.

Voorwaarden aanvragen retournering

Voor een geldige terugbetaling dient het geretourneerde artikel aan de volgende richtlijnen te voldoen:

  • Het product dient zich in originele en (indien van toepassing ongebruikte) staat te bevinden, inclusief alle bijbehorende labels en etiketten.
  • Er mogen geen enkele zichtbare tekenen zijn van werkelijk verbruik (indien van toepassing).
  • De seal mag niet verbroken zijn bij hygiëne producten.
  • Wij behouden het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als er vermoedens zijn van gebruiksschade of externe beschadigingen die niet aan onze verantwoordelijkheid toe te schrijven zijn.

Terugbetalingen

Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen, zullen we zo snel mogelijk het volledige aankoopbedrag terugbetalen.
Het aankoopbedrag wordt binnen 7 dagen teruggestort op jouw bankrekening.

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen:

  1. Controleer eerst je bankrekening (het kan enige tijd duren voordat een terugbetaling officieel wordt verwerkt).
  2. Neem contact op met jouw creditcardmaatschappij.
  3. Als de situatie nog steeds niet is verwerkt, kun je contact opnemen met je bank.

Mocht het probleem voortduren, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via info@bmvault.nl.

Voorwaarden

  • De kosten van het retourneren van een artikel zijn voor eigen rekening en worden niet terugbetaald. Producten dienen teruggestuurd te worden naar de fabriek in China. Hier kunnen hogere kosten van toepassing zijn (prijzen hiervan zijn te vinden op de PostNL of DHL website).
  • Artikelen zoals ondergoed, lingerie, panty’s en verzorgingsproducten kunnen vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd worden.
  • Retourneringen van artikelen verkregen via winacties of uitverkoop zijn niet geldig; in dit soort gevallen is enkel omruil voor een voucher mogelijk.
  • Voorzie het retourpakket van een track & trace code (op eigen kosten). Dit is uiterst belangrijk voor een succesvol retourproces.
  • Zodra je het pakket retourneert, verzoeken wij je vriendelijk een foto en/of link van de track & trace code per e-mail met ons te delen.
  • Voeg het volledig ingevulde retourformulier toe aan het retourpakket.
  • Het geretourneerde artikel dient zich in ongebruikte en gesealde staat te bevinden.
  • Het product dient in de originele verpakking geretourneerd te worden.
  • Beschadigde producten die door externe factoren zijn beschadigd, kunnen niet in behandeling worden genomen.

Contact

Heb je vragen over je retour? Wil je wat kwijt? Wij helpen je graag!
We zijn bereikbaar via de volgende kanalen:

  • info@bmvault.nl – Voor vragen of opmerkingen kun je mailen naar ons.
  • Instagram DM – Je kunt ons altijd een bericht sturen via Instagram.
  • Facebook – We zijn ook bereikbaar via Facebook!